Pengedar Shaklee Bangi / Putrajaya / MFI / Desa Sentosa / KPTM / UKM

Friday 16 May 2014
Assalammualaikum..
Salam Satu Malaysia..

Saya  merupakan pengguna dan pengedar sah Shaklee  Bangi dan Putrajaya .Nama penuh saya Siti Azaridah Binti Shaikh Abdul Rahman, boleh panggil Azza. Azza tinggal di Desa Sentosa, Teras Jernang , Bandar Baru Bangi. So, sesiapa yang berada dikawasan berhampiran dengan rumah saya boleh aje nak cod..ready stok. Azza dan keluarga juga mengamalkan produk Shaklee sebagai supplement tambahan untuk penyusuan dan kesihatan.


Pengedar Shaklee Putrajaya



Azza menyediakan perkhidmatan konsultansi kesihatan dan kecantikan secara percuma kepada anda. Azza juga akan membantu anda untuk  membuat pilihan produk Shaklee yang bersesuaian untuk anda dan keluarga. Khidmat nasihat dan 
aturan pengambilan supplement Shaklee diberikan secara percuma kepada anda.

Ramai yang berpuas hati dengan produk kesihatan Shaklee yang telah dicadangkan.. Kepada mereka yang tinggal di Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Teras Jernang, UKM, Uniten, MFI, KPTM, feel free to contact saya..Boleh COD aje kawasan tersebut. Pengeposan adalah ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak. Azza merupakan pengedar Shaklee Bangi sejak November 2013.

Bagi yang berminat untuk mendaftar sebagai ahli Shalee boleh juga hubungi saya..Yuran pendaftaran adalah sebanyak RM65 +RM10 (postage member kit). Keahlian seumur hidup.

Atau, pembelian bernilai RM 680 (=200 UV) akan mendapat keahlian PERCUMA. Sertai kami sekarang! 

+ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1073341] 
+ Contact No | WhatsApp : 0126064306


Saya pengedar Shaklee Putrajaya J
Saya pengedar Shaklee Bangi 

Kepada yang berminat nak join ahli, nak beli, nak konsultansi berkaitan produk shaklee boleh hubungi saya.. Saya pengedar sah shaklee Bangi / Putrajaya / MFI / Desa Sentosa /  KPTM / UKM . Postage ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak.

0 comments:

Post a Comment