Pastikan Hanya Yang Original

Sunday 11 May 2014

Kepada peminat setia produk daripada Legacy Secret, Harum Malam ada berita baik untuk anda bagaimana mengenal pasti Harum Malam yang anda beli adalah yang ORIGINAL…

Disini saya sertakan gambaran yang lebih jelas supaya anda tidak tertipu semasa membeli


pengedar shaklee bangi



1.    Pastikan  botol mempunyai emboss/tekstur timbul tulisan Legacy
2.    Dibahagian penutup seal dengan pembalut bertulisan Legacy Secret
3.    Kini : botol berwarna pink/merah jambu tetapi yang lama masih berada dipasaran



pengedar shaklee bangi

Bagaimana untuk mendapatkannya???? boleh hubungi 0126064306 (sms/whatapps/pm)
Fb : Azza Razaimi 



pengedar shaklee putrajaya


Boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang vitamin atau supplemen yang paling tepat / paling sesuai untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultansi percuma apabila anda membuat pembelian dari saya.

Saya merupakan Pengedar Shaklee Bangi,
Pengedar Shaklee Teras Jernang, 
Pengedar Shaklee UKM, 
Pengedar Shaklee Putrajaya, 
Pengedar Shaklee KPM,
Pengedar Shaklee Uniten, 
Pengedar Shaklee MFI.
Pengedar Shaklee Sungai Besi


Hubungi saya ditalian bebas tol 0126064306, atau LIKE saya di page www.facebook.com/ZaleesyBeautee

0 comments:

Post a Comment