Testimoni ' BLESS STEMCELL "

Thursday 6 March 2014
Testimoni

Perkongsian daripada seorang sahabat

Allahuakbar..sebelum magrib minggu lepas kak Hidayat daripada Johor call lagi lama dia menangis di talian kerana dengan izin Allah pada hari kedua minum Bless Stemcell bondanya yang sudah 3 tahun terlantar, tengahari tersebut boleh mengiring kiri kanan tanpa bantuan dan petangnya tangan sudah boleh mengangkat gelas plastik berisi air setengah gelas walhal selama ini mengangkat straw pun tidak boleh Allahamdulillah 3x… 



bless stemcell



Banyak lagi testi yang akan saya share tentang kehebatan Bless Stemcell..sesiapa berminat untuk mencuba boleh hubungi saya ditalian 0126064306 (whatapps/sms/we chat/line). Sesungguhnya kita berusaha Allah yang menyembuhkannya…In Shaa Allah..Bless Stemcell dapat membantu anda..setiap sakit pasti ada ubat dengan izin-Nya…




Boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang vitamin atau supplemen yang paling tepat / paling sesuai untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultansi percuma apabila anda membuat pembelian dari saya.

Saya merupakan Pengedar Shaklee Bangi,
Pengedar Shaklee Teras Jernang, 
Pengedar Shaklee UKM, 
Pengedar Shaklee Putrajaya, 
Pengedar Shaklee KPM,
Pengedar Shaklee Uniten, 
Pengedar Shaklee MFI.
Pengedar Shaklee Sungai Besi

Hubungi saya ditalian bebas tol 0126064306, atau LIKE saya di page www.facebook.com/ZaleesyBeautee

0 comments:

Post a Comment